27 Ağustos 2014

Takvim Yaprakları...

Kendimi bildim bileli her zaman çok yoğundum hala yoğunum.Çünkü kendime iş çıkarmada üzerime yok.Azıcık da dinleneyim diyerek şöyle ayaklarımı uzatarak bir saat bir kenarda boş boş oturduğumu hatırlamıyorum.Dinamik,formda ve zinde kalmamı sağlayan, sürekli yeni bir şeyler öğrenme, yeni bir şeyler deneme hevesim sanırım.Yıllar geçtikçe bu heyecanımı kaybeder miyim bilmiyorum ama hala zirvesinde olduğumu söyleyebilirim:)
Uğraştığım şeyleri fotoğraflamasam hepsini hatırlamam mümkün değil.Geriye gönüp foroğraflara baktıkça "aaaa bunu da yapmıştım, bir de bununla uğraşmıştım, ne cesaret bir de buna kalkışmıştım" diyorum kendi kendime. Bazen başladığım bazı işlerde o kadar çok bunalıyorum ve zorlanıyorum ki öylece bırakıp kaçmak istiyorum:) Sonra da kendi kendime söylene söylene bitiriyorum:)
İki yıl önce annemlerin taşındıkları evin tadilatı ile baştan sona ben uğraştım ,dekorasyon, malzeme seçimi, usta ayarlanması v.s. Bir yıl önce de biz yeni evimize taşındık, çimento, beton, tuğla aşamalarından son haline kadar adım adım olayın içindeydik. Yerleşeli bir yıl olmasına rağmen hala evin içinde tasarım anlamında yapacak bir şeyler bulabiliyorum.Son olarak da üç ay önce İstanbul'daki kardeşimin yeni evlerinin dekorasyonuna bir el attım, oralara kadar yetiştim yani:)
Ben de bu heves oldukça bu işler böyle sürer gider...

Hiç yorum yok: