13 Ocak 2010

Kahverengi salaş hırka

Son günlerde birden dikiş dikmeye heveslendim, bir sürü kumaş, fisto, dantel v.s. aldım.Hatta o hızla dikiş makinası bile alacaktım ki kendimi tuttum, bunun gelip geçici bir heves olup olmadığından emin olana kadar beklemeye karar verdim, nasıl olsa annemde var.
Bu hırkanın tiftik örgü gibi olan kumaşını Kızılay'daki Bursa Kumaş Pazarı'ndan çok uygun bir fiyata aldım,kalıpsız falan göz kararı kestim,çift kat yere serdiğim kumaşın tek katını önden omuz hizasına kadar kumaşın ortasından kestim.Kesilen yerleri incecik kıvırıp elde diktim, yakasına güller yaptım.Gül yaptığım kumaştan etek ucuna da geçirdim.Böylece benim gibi dikiş dikmeye yeni başlayan herkesin çok kolay yapabileceği bir hırka çıkmış oldu ortaya.





1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben çok beğendim walla
anlattığına göre pratik ama bi o kadar da şık ve hoş bişey olmuş... ellerine sağlık :)
Zeynep