19 Mart 2010

Singer Dikiş Makinam


Evet artık benim de bir dikiş makinam var:) Singer Fashion 4210. Yaklaşık iki ay önce başlayan dikiş maceram artık kendi makinamla daha kolay bir şekilde devam edecek.İlk diktiklerimde annemin makinasını kullanmıştım.Elinin altında bir dikiş makinasının olması çok keyifli bir şey olacak diye düşünüyorum. Kendisi ile henüz tanışma aşamasındayız:) Kullanımı çok kolay, özellikle elektrikli pedallı olması beni tedirgin ediyordu kolay kullanabilir miyim diye ama büyük rahatlıkmış aslında kullanınca anladım.Sevgili dikiş makinamın ayrıntılı özellikleri ise burada.

4 yorum:

dakikadanonce dedi ki...

güzel günlerde kullanın. Elinin altında makina olması insanın şevkini artırıyor.

Yeşim dedi ki...

Canım güle güle kullan güzel ciciler dik inşallah. Ben de almak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Çok acemiyim dikiş konusunda o yüzden hangi modeli alacağıma karar veremiyorum. Kullanınca bana fikrini yazarsan sevinirim. Öptüm çoookk :)

Atolyekedi dedi ki...

Güle güle kullanın.Bu güzel makineyle ne güzellkler çıkacak kimbilir, merakla bekliyorum

Eylülün Kızı dedi ki...

Benim makinam da bu model.2 yıl önce aldık.Gayet memnunum.Ama şimdi daha üst modelini almak istiyorum.İyi günlerde kullanın.