26 Şubat 2008

Film İzledim...

Ben ekşın severim filmlerde ama öyle boş boş vurdulu kırdılı değil, gizem olacak, macera olacak, sürükleyici olarak, her an yeni bir şeyler keşfediyor olacaksın film ilerledikçe ve sonu baştan belli olmayacak. Şimdi bu yazdıklarıma bakarak beni sıkı bir film izleyicisi falan sanmayın, sinemaya gittiğim en son filmler Yüzüklerin Efendisi 1,2,3 idi (Yüzük Kardeşliği, İki Kule, Kralın Dönüşü) .Tarihi ve fantastik filmleride severim bu arada. Bu serinin ilkine gittiğimde evde küçük bir bebek vardı, ikincisine gittiğimde evde küçük bir çocuk vardı ve karnım burnumdaydı, üçüncüsüne gittiğimde ise evde küçük bir çocuk ve bir bebek vardı :) Tüm zorluk ve engellere rağmen izlemiştim yani seriyi :)
Geçtiğimiz günlerde bir haftayı sinema haftası ilan ettim ve elimin altında uzun süredir bekleyen filmlerden üç tanesini izledim. Şansıma hepsi de çok iyi seçimlermiş, zaman kaybı olmadı.

Köstebek (Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson), Prestij (Hugh Jackman, Christian Bale, Michael Caine) ve İtalyan İşi (Charlize Theron, Mark Wahlberg, Donald Sutherland). Üçünü de tavsiye ederim, izleyin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Köstebek ve İtalyan işi severek izlemiştim bende hatta elimin altında dvd leri bile var.Sevdiğim filmleri tekrar izlemesini de seviyorum.Şimdi bahsettiğini görünce izleyesim geldi.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bana bu filmleri ancak silah zoruyla seyrettirebilirler:)) töbe seyretmem:))

nimet

Adsız dedi ki...

ZARIFEcgm asagidaki tablon inanilmaz harika olmus, agzim acik kaldi. Sakip Sabanci muzesinde gorsem mesela inanirdim orijinal olduguna, ciddiym.
Sen yeteneklisin hep diyroum ya. Mashallah sana.
Kuguu (login olamayacak kadar yorgunum:((

CRESCENT dedi ki...

Umar,
Sevdiğim filmleri bende tekrar izleyebilirim:)

Nimet,
Biliyorum fantastik filmleri sevmediğini, sen duygusal takılırsın:)

Kuguu,
Teşekkür ederim,mütevaziyim bu konuda,çok süper olmadığını da biliyorum ama ilk deneme için iyi :)