12 Haziran 2006

Diploma...



Altı yaşındaki oğlum diplomasını alıp kreşten mezun oldu! Biz üniversiteden mezun olurken dahil olmuştuk böyle bir organizasyona, o altı yaşında yaşadı aynı duyguyu.O kadar doğaldılar ki... Sanki yüzlerce göz onları izlemiyor da kendi aralarında eğleniyorlar gibi rahattılar...Miniklerin takla atmaya çalışıp da atamamaları, oğluşumun sırası geldiğinde yapacağı espriye önce kahkahalar atarak kendisinin gülmesi ve ondan sonra lafını söylemesi, minik balerin kızın sürekli yüzünü öğretmenine , poposunu da seyirciye dönerek selam vermesi geceden eğlenceli notlardı :)))

Onlar ne kadar güzel bir iş ortaya çıkardıklarının belki farkına bile varmadan bir salon dolusu insanı kendilerine hayran bıraktılar.


Hepsiyle gurur duydum...

9 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Tebrikler Crescent:)) Bizim de Cuma günü "Diploma Töreni"miz var!:))

Gamzeli dedi ki...

NE KADAR GÜZEL ...GURUR DUYMAKTA ÇOK HAKLISIN :)

KUGUU dedi ki...

Mashallah mashallah senin oglusha da guzelim.
Allah universiteden mezuniyetini gormek nasip etsin size.
Kuguboynu Teyzesi.

Age35 dedi ki...

Tebrik eder ,başarılarının devamlı olmasını dilerim...

CRESCENT dedi ki...

Tarkan,Annelog,Gamzeli,Kuguu,Age35 hepinize çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)

İsmail Taha dedi ki...

aaaa kim gelmiş... Ben geri geldiğinin farkına varmamıştım. Hoşgeldin :D.

Bende okuma bayramımı hatırladım, bundan 12 yıl evvel istanbulda altunizade kültür merkezinde okuma bayramı yaparken bi şiir okumuştum. Tabi o kadar kalabalığı görünce eller otomatik olarak cebe girdi ve sağa ve sola olmak üzere harmonik sallanma hareketleri başladı :D. o kadar ezberlediğim şiiri heceleyerek okumamda cabası :D..

Ama oradakilerin o kadar hoşuna gittiki o sahnede yüzüme patlayan flashları ve gülen indanları unutamıyorum :D.

Allah iyi bir gelecek nasip etsin.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

işte buraya yazdım. Mezun olan oğlun ilerde istediği yere girebilecek zekaya sahip umarim şansı da olur her daim. öperim kendisini.

nimet
oğlunun arkadaşının annesi

kedi dedi ki...

Tebrikler Cresent,benim mavişin de yarın anasınıfı mezuniyet töreni,heyecanlıyızz:))

CRESCENT dedi ki...

İsmail Taha,Nimet,Biyonikkedi teşekkür ederim :)) Bu heyecanı yaşamak güzel...