08 Haziran 2006

Can sıkıntısı...













Elimin altında fotoğraf makinası var ya artık herşeyin resmini çeker dururum.Dedim ya arkadaşlarım gitti diye ,etrafta fotoğrafını çekebileceğim kimse bulamıyorum, bende kendi resmimi ,çiçek cinimi ve bardağımın resmini çektim.İçinde hiç çay içilmemiş bardağım...(çocukluğumdan beri çay içme özürlü olduğum için :))

"Baaaak çektiğim fotoğraflara" diye arkadaşıma gönderdim , o da “ Ne o biz görmeyeli ayak fetişisti mi oldun” dedi :)))) İki tanesi üstüste gelince :) Ne yapayım yaaa, etrafta fotoğrafı çekilebilecek biri vardı da biz mi çekmedik ...

6 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Hoşgeldin Crescent!:)
Bir önceki yazın da çok hoş olmuş. Takipteyim:)

Adsız dedi ki...

ayak fetişist i ha:)kim sölediyse ne kadar doğru sölemiş:))buradan da yetişirim sana hiç merak etme:)))AYÇA...

U.T dedi ki...

Hoşgeldin,
Ne iyi yapmıssın içinden geldiği gibi bende bi dönem ayakkabı fetişistiydim ama geçti.Şimdilerde kalça fetişistliği başladı :)))
Çekip koyulmaz ki bloga şimdi dostun var düşmanın var :))))

KUGUU dedi ki...

Zarifim Crescentim
resimlerin cok guzel cekmeye dvm et, tatilden de bekliyoruz ChitirNimetle resimlerinizi ona gore:)) Ben bu arada bulusma resimlerimizi nihayet yukledim ama bu seferde isyerindeki lap te kaldi, yarin kucultmeye calisip yollayacagim emaille size:))
Kuguboynu

CRESCENT dedi ki...

Teşekkür ediyorum hepinize :)
Burada olmak güzel...

vintage biscuit dedi ki...

bende herseyin fotografini cekiyorum
sadece bana eglenceli geliyo benim cektiklerim :)