27 Mart 2006

Dikkatli Olalım...



İnternette son günlerde dolaşan bir mail var,hatta geçen gün bir blog sayfasında da görmüştüm.Son model güzel arabalarla gezen ve yine kendisi de hoş ve bakımlı insanların "Biz T.H.Y. personeliyiz" deyip ,free shop'taki orjinal parfümleri ucuz fiyatla sattıklarını söyleyip, denemek amaçlı insanlara sıkıp sonra da bayılttıklarını ve soyduklarını okumuştum.Dün aynı şey bizim başımıza da geldi.Büyük bir alışveriş merkezinden çıkmış otoparka arabaya doğru yürüyorduk.He-man ve bizim iki tavşan önden gidiyor annem ve bende biraz daha arkadan yürüyorduk.Siyah spor bir araba he-man'e yaklaşıp durdu ve aynı şeyleri söyledi, "T.H.Y. personeli olduğunu ve ucuza parfüm sattığını denemek isteyip istemediğini" sordu.Bu olaylardan heberi olmayan he-man istemediğini söyledi,bizimde onlara doğru yaklaştığımızı gören adam ısrarcı olmadan uzaklaştı.Bunu bizzat yaşamış olmak çok etkiledi beni ,öylesine hareketli ve güvenli olabileceğini düşündüğün bir ortamda ,böylesine rahat gezebiliyor olmaları da ayrıca ilginç bir durum.Yanında iki küçük çocuk olan birine ne yapmayı düşünüyorlardı acaba? Ve nasıl bu kadar cesaretli olabiliyorlardı? İnternetten gelen mail'de de bir çok forward vardı,"ben de karşılaştım, bana da sordular " şeklinde yazan.Hatta birine çok ısrar edip kolundan da tutarak zorla sıkmışlar sözde parfümü ve kız "başım dönerek zor uzaklaştım oradan ve hemen otobüse bindim" demiş.Ayrıca T.H.Y.'nin personelini hiç sokak sokak dolaştırıp parfüm sattırabileceği size mantıklı geliyor mu?
Lütfen çok dikkatli olalım,böyle insanlar artık her yerdeler
...

5 yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

hakkat ya. bayıltma amaçlı değil de sersemletme amaçlı mıdır nedir. iki çocuklu bir adamı bayıttı diyelim. yaninda ki cocuklar da umurunda değil sanirim. bu demektir ki vicdansizlar aynı zamanda. keşke polisi haber verseydiniz. ama poliste internete takiliyormudur acaba? ben bir mail okudum böyle böyleydi bak bu adamlarda ondan desen belki sana deli muamelesi yapacaklar. hey gidi hey. nerelerdeyiz biz ya:(((

nimet

Annelog Atölye dedi ki...

Merhaba Crescent:)
Her dakika tetikte olmak gerek, nasıl bir zaman bu böyle? Hangi belanın nerden çıkacağı belli değil.

CRESCENT dedi ki...

Merhaba Annelog :)
Gerçekten öyle,her olaya bunun altından ne çıkabilir acaba diye yaklaşmak gerekiyor sanırım...

CRESCENT dedi ki...

Saat ayarı için bugün bir şey yapmadım ama genel ayarların farklıysa ondan kaynaklanabilir.Benim ki şöyle:
Settings- Formatting'de
TimeZone:[UTC+02:00]Europe/Istanbul
Date Language:Turkis(Turkey)
Senin ki böyle değilse bunu dene.

CRESCENT dedi ki...

Sağol Secret,bu gidişle kimsenin kimseye güveni kalmayacak.Artık zaman anneannelerimizin,dedelerimizin anlattığı zaman değil ne yazık ki...