05 Ocak 2009

Pişti...


Sabah gazeteye bakarken "aaaaa!" şeklinde şaşırdım kaldım :) Binbir gecenin Şehrazat'ı ile pişti olmuşuz da haberim yokmuş :) Diziyi izlemiyorum aslında ama evlendiklerini biliyorum. Bu sabah farkettim ki hatunun gelinliği ile benim sünnet annesi kıyafetim aynıymış!! :)) Geçtiğimiz ağustos ayında bizim zuzular sünnet olmuşlardı ve bende "sünnet çocuğu annesi krem rengi elbise giyermiş" kuralına uyarak ve birazda kendimi aşarak aynen böyle bir elbise almışım. Sadece benimkinin arkada omuzlardan sarkan tülleri yoktu, ve bir de ön tarafta çengelli iğne ile sansür uygulamıştım :))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa hakkaten de öyle olmuş Abla... bi bakıma daha piştisiniz aslında ama diziyi izlemediğin için bilmezsin tabi...
sana da en az Şehrazat kadar yakışmıştı, gerçekten güzel seçim...
Zeynep

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bunlar dizide mi evlendi yoksa gerçekten mi evlendi. evet senin elbisenin aynısı:) ama sana daha çok yakışmıştı:) he he:))

nimet

KUGUU dedi ki...

zarifecgm hosgeldin
ben de bugun bir seni bulaym nerelerde bu hatun dedim, dondugunu gordugume sevndm:)

Adsız dedi ki...

resmini koysaydın da görseydik..en çok bana yakışmıştı ama:) Ayça