16 Aralık 2008

Geldiiiimm...


Çooookk uzun zaman olduğunun farkındayım ama bunun sebeplerini açıklamak,bu arada neler yaptığımı düşünmek, anlatmak için kendimi kasmayacağım. Aklıma geldikçe canım istedikçe yazarım zaten. Ara ara soran arkadaşlar oluyordu blog sayfana yazmıyorsun diye ilham gelince yazarım diyordum , işte bugün geldi:) Uzuuun zamandır görüşüp de laflayamadığım bir arkadaşım bugün "blog sayfandan arada sırada seni takip ediyordum artık oraya da yazmıyorsun" deyince bir sorumluluk hissettim beni tıklayan insalara karşı ve yaz bir şeyler işte, başla bir kenarından köşesinden dedim kendi kendime.

Nüfus kağıdım her geçen gün eskimeye devam etsede,zaman zaman hastalıklarla sıkıntılarla boğuşsam da ben bunlara inat görüntü itibari ile gençleşmeye devam ediyorum :) Aile ve arkadaş çevresinden aldığım olumlu tepkiler bana moral veriyor:) Aslında özel bir çabam da yok(inci kremini ve arada bir içtiğim otları saymazsak:)) onlarda çok büyütülecek şeyler değil zaten, işin sırrı hiç düşmeyen hayat temposunda yatıyor bence, bitmeyen koşturmaca, çocuklar, iş, ev derken sürekli formdasın:) Her bayram sabahı babaannem tMetin Rengioplar bizi evine, evlendikten sonra eşler torunlarda bu olaya dahil oldular, kalabalıkla bayram kahvaltısı yapılır sonra yaş sırasına göre sıraya girerek el öpüp bayramlaşılır.Beni bu bayram 30'lu yaşlardan 20'li yaşlar sırasına atmaya çalıştılar, gurur verici bir olay yani :)))

Ankara'nın soğukları başladı artık, bu aralar soğuk deyince aklıma ilk gelen şey doğalgaz oluyor:) En son aldığımız 150 ytl'lik doğalgaz sadece 15 gün gidince bu kışın zor geçeceği ortaya çıkmış oldu. Altı yıldır aynı binada oturuyoruz ,altı yılda altı kere alt kat kiracı değişti, gelen yılını doldurmadan gidiyor, bu işin sırrını merak etmeye başladım doğrusu, evi görerek bilerek geliyorsun ve en fazla bir yıl oturup gidiyorsun, bize de yazık kardeşim, şu anda yine alt kat boş ve doğalgaz sayacımızdaki rakamlar çatır çatır düşüyor:)

Balıkyağı kapsülüne başladım bugün yine.En son iki yıl önce kullanmıştım ve çok önemli ve zor bir sınav kazanmıştım, bu aralar yine açık zihne ihtiyacım var, psikolojik yada fizyolojik benim işime yaramıştı o zaman, yine aynı şeyi bekliyorum:) Bu arada Kayıp Balık Nemo'daki Dory gibi kendine bile faydası olmayan, unutkanlar için balık hafızalı tabiri bile kullanılırken, balıkyağının faydaları arasında hafızayı güçlendirici olduğu sayılması da ilginç tabi:))

Hiç yorum yok: