11 Ocak 2008

Entel dantel durumları...


Kursdaki ilk resmim bitti, çerçevelettim, evimin duvarına astım.İğneyle kuyu kazmak denir ya aynen o şekilde yapıldı bitti bu resim, haftada 3-4 gün birer saatlik çalışmalarla. Şu anda ise bir portre çalışıyorum, Valeria hanım :)


Resim yapma istediğimin doruk noktalarına ulaştığı geçtiğimiz günlerde evde de aşağıdaki resimleri yaptım.Çocuk resmi gibi olmuş diyenler, hımmm değişik diyenler, yorum yapmaktan kaçınanlar olduğu kadar, çok farklı çok güzel olduğunu söyleyenlerde oldu :) Değişik bir çalışma yaptığımın farkındaydım tabi , herkesin zevkine hitap etmek çok zor , önemli olan benim beğenmiş, sevmiş olmamdı, bende beğendim :)



Sonra yine boş durmadım marjinal bir değişiklik yaptım :) Evlendiğimiz yıllarda Kelebek'in en popüler yatak odası takımı olan yeşil renkli takımımın rengini, kapaklarını yapışkanlı folyolarla kaplayarak değiştirdim. Tamamen farklı bir takım gibi oldu. Bunun yanında konseptimizde beyaz ağırlıklı olarak değişti.Yani hayatımızda beyaz bir sayfa açtık :) Mobilyalarda böyleyken böyle oldu.



Yeniyıl eğlencemizden hiç bahsetmediğimi, atladığımı farkettim şimdi. Güzel bir akşamdı, yine arkadaşlarla çocuklarla birlikte. Gece bittikten sonra biraz geç oldu ama hiç fotoğraf geçmediğimizi farketim, en azından güzel soframızın bir kare resmini çekseymişiz ama unutmuşuz işte, neyse ki 45 dakikalık bir video kaydımız var. Sonradan o akşamı izlemek çok eğlenceli oluyor :)

Hiç yorum yok: