04 Mayıs 2007

Günler geçiyor...


Herşey aynı düzende akıp gidiyor, koşturmayla geçen günler, öğle aralarında gidilen spor, işe, okula, kreşe gidip gelmeler...ve her zamankinden farklı olarak iki günlük cluster eğitimi, büyük zuzunun yılsonu gösterisi için kıyafet arayışları, çocuklar uyuduktan sonra izlemek üzere aylardır bekletilen filmlerden ikisini izleyebilmek (missing inpossible III , dünyalar savaşı ), günlük yemek yiyebilmek uğruna bir haftadır sabahları 6:30 da kalkıp yemek yapmak.
Canımın hiç bir şey yapmak istemiyor olmasına rağmen direniyorum, yorgunum, bu durum biraz da havalardan kaynaklanıyor olsa gerek.Bahar havası çarptı sanırım.Pikniğe gitmek istiyorum, sımsıcak güneş istiyorum ve boş boş oturmak istiyorum...:)



10 yorum:

Age35 dedi ki...

630 da yemek yapmak mı??Süpersin Crescentcığım..

Gamzeli dedi ki...

bende piknik yapmak istiyorum, bakalım yarına arkadaşlarla ayarladık gidebilecekmiyiz...iyi hafta onları :)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

yahu ben bi kere oyle senin gibi erken kalktim yemek yapayim dedim. sogan kokusundan edizin midesi bulandi:))) napiyosun sen ya sabah sabah dedi. kalkti surat on karis:))) iyi saatte olsunlarin mi geldi dedi. demedigi kalmadi yani:) alismis adam benim sabahin korunde kalkip kuafore gitmeme sabah sabah yemek yapinca deli muamelesi gordum:))))))

nimet

CRESCENT dedi ki...

Age35,
Hazır yemeğe gelmek daha güzel oluyor tabi, bir haftalık bir denemeydi :)

Gamzeli,
Umarım gitmişsinizdir hafta sonu pikniğe, biz de küçük bir piknik yaptık :)

Nimet,
Ediz'de kapris yapmış canım :))

KUGUU dedi ki...

ben de istereeeeem:)

CRESCENT dedi ki...

Kuguu,
Sana da bol güneşli günler o zaman :)

Gamzeli dedi ki...

Evet canım gittik çok güzel geçti...Öptüm

Annelog Atölye dedi ki...

Acil bir piknik lazım size:)

Adsız dedi ki...

Kadın olmak zormuş :))

CRESCENT dedi ki...

Annelog,
Piknik sezonu açıldı,yaşasııınnn:))

Umar,
Gerçekten zor, bir iş yaparken aklında 40 tilki dolaşıyor...:)