23 Şubat 2007

Doping...


Sabah sağlık durumumu gözden geçirme amaçlı bir takım tahliller için kan vermeye gittim.Koltuğa oturdum, kolumu açtım bekliyorum. Orta yaşlı hemşire hanım tetkik formunu incelerken forma yazmak üzere "Kaç yaşındasın" diye sordu.Bende 35 dedim (bu arada aslında 34,5!:)) Sonra hemen yan tarafımdaki aynaya dönüp bakım " 35 gösteriyor muyum acaba?" dedim içimden "yok canım hele şu halimle hiç göstermiyorum bence, saçlar hafifçe dağınık atkuyruğu şeklinde toplanmış, minyon bir yüz, kilo yok, kıyafetler gayet spor" O sırada hemşire yanıma geldi ve "maşallah, maşallah , 35 dedin ama 25 yaşında gösteriyorsun!, hiç yaşını göstermiyorsun, çok şanslısın, maşallah " dedi :))) Kolum biraz acıdı ama olsun gururum okşandı :) sabah sabah dopingimi almış bir vaziyette döndüm işyerine...:)))

7 yorum:

nimetin.blogspot.com dedi ki...

evet evet hiç göstermiyorsun hilalim:)))ve hatta sen lisedeyken ve üniversitedeyken bugünkü halinden daha yaşlı gösteriyordun:)))))))))

nimet
yaşının hakkını veren kokoş:))))

Adsız dedi ki...

Bizde görseydik de öyle karar verseydik :))
...
Hemşirelerin eğitimleri arasında hastayı iyi hissettirme,moral ve motivasyonu artırıcı kısımlarda var :)
...
Eh yolun yarısı olmuş.

Gamzeli dedi ki...

O zaman benden de sana maşallah :)

CRESCENT dedi ki...

Nimet,
Yani neredeyse küçülüp de cebinize gireceğim öyle mi? :)))))

Umar,
:)

Gamzeli,
Teşekkür ederim :))

Annelog Atölye dedi ki...

Maşallah diyeyim, öyle de gitsin umarım, hiç yaşını göstermeden sağlıkla:)

CRESCENT dedi ki...

Annelog,
Teşekkürler,bakalım gittiği yere kadar:)

Gamzeli dedi ki...

iyi hafta sonları Crescent...