06 Mayıs 2006

Her son yeni bir başlangıç...

Genel olarak bir can sıkıntısı hali var üzerimde.Bir huzursuzluk, sebebini biliyorum aslında ama sadece dile getirmek yetmiyor ,uygulayabilmek lazım.Başarılı olmam gereken bir sınav var ve birinci aşamasına 2 ay kaldı, bu hayatımın şansı diyebilirim.

Tedbirli,çok düşünen bir insanım ama bazı durumlarda ani kararlar vermeyi de severim çünkü bana cesur olduğumu hissettirir.Risk olmazsa başarı da olmaz.Özellikle kendime kızdığım zamanlarda yaparım bunu.Sonuçlarının bizim için daha iyi olacağını düşünerek verdim hep ani kararlarımı.Şimdi de blog sayfası yazmayı,okumayı ve tüm hobilerimi bırakıyorum bir süre için.Çünkü bunlar için ayırdığım zamana ihtiyacım var.Tam da kendimi bir yerlere ait hissetmeye başlamışken hiç istemiyorum bırakmayı ama bunu yapmak zorundayım,çünkü sevdiğim işleri kararında yapamıyorum, kendimi kaptırıp gidiyorum.İnşallah asıl yapmam gerekeni başarmış olarak geri dönerim.

Hoşçakalın :))

10 yorum:

Adsız dedi ki...

yorum kalabalığı yapmayayım diye buraya yazmıyordum aslında ama bugun yazmak geldi içimden.
ben de senin rüzgarına kapılıp girmiştim bu ortamlara hatta dogrusunu söylemek gerekirse seni kandirmak için girmiştim:)ama sana layık iyi bir blogger olamadim Abla:)yine de iyi bir takipçin olduğumu düşünüyorum...
sadece 2 fotoğrafala seni ifade edebilmek seni anlatabilmek zor olur...ama yine de yazıların ve maarifetlerin dışında fikri olmayanlar için az çok fikir verebilecek en azından içten gülüşünü ve güzel kalbini yansıtabilecek fotoğrfalar olmuş...doğru seçim...işte bu bizim Hilal...ay pardon Crescent:)
ZEYNEP

U.T dedi ki...

hadi bakalım kazan da gel aramıza biz bekleriz nasıl olsa...

Huzunbazz dedi ki...

hoşcakal cabuk we ısteklerıne kawusmus donmen dilegiyle :) basarılar

KUGUU dedi ki...

Bugun sana blogumda bıraktigin commentinde Crescentim dedim... Crescentcigim degil herkese dedigim gibi ama Crescentim dedim nedense. Birden KRIZANTEM gibi geldi bana ve aaa ne kadar uydu ona dedim:)) ve sen ayni guzellikte ciceklerle simdi aksamina resim olarak karsima ciktin canim)))

Oncelikle tabiki iyi dileklerim seninle, istedigin herneyse yap bitir kavus ama bize cabuk geri don cunku ben seni ozlerim ya Krizantemcigim:(

Kuguboynu

Age35 dedi ki...

Aramızda olamayacak olman kötü ama sanırımhaklısın bizlerde çoğu zaman blogumuza ayırdığımız zamandan şikayetçi olabiliyoruz.Ben içine girip okumaya bşladığımda en az 2 saate çıkamıyorum ve çoğu zaman yapmam gereken işlere zaman kalmıyor.

Tabi "paylaşımların hatırına" vazgeçilmez oluyor blog dostları..En yakında amacına ulaşmış biçimde aramıza dönmen dileğiyle......

zeyno dedi ki...

Biz bekleriz dönüşünü merak etme. Bir süre ara vermen gerçekleştirmek istediklerin adına doğru karar, inşallah amacına ulaşmış olarak dönersin aramıza. Başarılar, hepimiz bunu diliyoruz senin için...

rks dedi ki...

Hayırlısı olsun.

Umarım istediklerin olur...

Zehra dedi ki...

sınavında başarılar dilerim..
sevgilerimle..

Gamzeli dedi ki...

canım sınavlarında başarılar..umarım döndüğünde de bu gidişindeki gülümse gibi gülümsersin...

başarılar....

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ana üzüldüm ya! neyse ki geri geleceksin. gül yüzünü görmek de hoşuma gitti. ama geri gel bunu saymayız crescentim benim:))))

nimet